måndag 1 december 2014

En helt otrolig kväll - TACK TACK TACK!!

Blanka på Connemara Hills på sin rätta plats: bland djur!!

Fredagen den 28 november 2014 - en kväll som blev oförglömlig! Jag har svårt att finna ord för kvällen...den var så känslosam, så fantastiskt fantastiskt....underbar!!

Den värme som utstrålade från alla, den kontakt som fanns mellan Blanka och alla gäster på Avalon Club var så påtaglig, det blev många hälsningar att förmedla :)

TACK OLAOLA för att du kom in efter 3 års frånvaro, för att spela för Blanka och skänka din tip till Cancerfonden!
TACK NEO för ditt initiativ och förmedling under resans gång!
TACK ALF för din hjälp och ditt enorma stöd under resans gång!!

Och framför allt: TACK ALLA NI SOM LA EN SLANT I DE ROSA SPARGRISARNA!! Idag har jag växlat pengarna till RL-pengar, enligt valutakursen vid växlingstillfället fick vi in 1650,00 SEK, nu väntar jag bara på hela processen, från PayPal till mitt bankkonto för att sedan betala direkt till Cancerfonden. Jag kommer att publicera skärmdumpar av hela processen här på bloggen när allt är klart.
VI GAV HELA 1650,00 SEK UNDER EN KVÄLL, DET ÄR ETT HELT OTROLIGT BELOPP!! TACK TACK TACK!!

Jag har pratat med Blanche idag, hon hälsar till alla så jättemycket och hon är fortfarande omtumlad och oerhört tacksam för fredagskvällen och det enorma beloppet vi samlade in till Cancerfonden!!!

Jag hann inte ta några bilder, men jag länkar till Apmels inlägg om fredagskvällen:
http://apmel.blogspot.se/2014/11/blankas-fredag.html


1 kommentar: