fredag 21 november 2014

TACK Apollon!


Dagens ros ger jag till Apollon för din förståelse, omtänksamhet och god samarbetsvilja för att undvika krock med OLAOLAs spelning och din GRANDE FINALE!!

Som en del av er sett hade OLAOLA blandat ihop datum och veckodag vilket gjorde att felaktigt datum för spelningen gick ut. OLA kunde spela den 28 november, och enligt de uppgifter jag fått från annan blogg så skulle inte Apollon spela då och dumt nog kollade jag inte upp detta. Fick en gruppinbjudan av Apollon om att han skulle ha säsongsavslutning på Bounce Bar just den...
28 november. Panik utbröt hos mig, jag tog kontakt med Apollon och förklarade situationen.

Ingen av oss ville ha en krock denna kväll, så Apollon lyckades förhandla med sitt RL och kunde flyta sin avslutning till lördagen den 29 november.

TACK än en gång Apollon! OLAOLA kommer till Avalon Club den 28 november kl. 22.00 och spelar för Blanka. Hon kommer att lyssna på streamen och vara med en stund under kvällen via telefonkontakt med mig,då både hon och ni har möjlighet att hälsa till varandra via mig. All tip under kvällen kommer att skänkas till Cancerfonden, och redan under hela nästa vecka kommer det finnas tipjars på hela Yadkin (rosa spargrisar) där ni kan ge en slant till Cancerfonden.

Nu ska jag ordna en poster till den 28 november och ge er mer detaljerad information om kvällen.

DU är min grekiske och romerske Gud, Apollon, kram :)

2 kommentarer: