söndag 5 maj 2013

En av de känslosammaste...


 ...stunder jag upplevt i SL's historia skedde i torsdags kväll. Jag var inbjuden till Sevs och Selmas Partnerceremoni som var så otroligt starkt, känslosamt och vackert. Den starka kärleken till varandra gick inte att missta sig på, då paret använde Skype för att betyga sin kärlek till varandra. Absolut det starkaste jag upplevt i SL!!! Tårarna rann många gånger under kvällens lopp, glädjetårar, tårar som måste ut för att jag inte skulle sprängas av alla känslor som fanns inom mig. Jag tror inte ett öga var torrt bland oss som närvarade.


De närmaste vännerna till Selma och Sev, jag är så hedrad och tacksam över att få tillhöra den skaran.
Tack för att jag fick den stora äran att närvara vid er ceremoni, detta är ett av de starkaste och underbaraste minnen jag kommer att ha från SL i alla mina dagar!!

Så roligt att se ljuva Svessa igen, och underbart att få dansa med henne :)
Jag önskar er all lycka på er gemensamma väg i SL!!


2 kommentarer:

  1. Åh TACK Rultan för din fina text och underbara bilder från vår ceremoni. Jag är så glad att våra känslor och tankar nådde fram till er alla som var där i gläntan tillsammans med oss. Det var en mycket speciell kväll för oss och att få ha er andra med oss skapade den magiska stämningen.

    SvaraRadera
  2. Tack för det fina du skrivit om våran underbara kväll!
    Sev

    SvaraRadera