tisdag 5 mars 2013

Nej, Reykja är INTE färdigt ännu...

men såpass klar att vi välkomnar alla dit :)


Alf har lagt ner en massa massa arbete på att få färjan mellan Yadkin och Reykja att fungera, det har varit konsultation med "fel" personer tills vi hittade rätt, och det kostade oss en del pengar, men nu när man ser färjan där så känns det underbart roligt!


De flesta aktiviteterna är på plats, men det saknas information, växter, ett mer levande landskap och det finns fortfarande "vita fläckar" på Reykja-kartan. Men har ni överseende med detta så är ni välkomna :)

Campingen med info-stugan och Kafé
Just nu har jag en fruktansvärd press på mig i RL och det gör att jag inte orkar vara så aktiv som jag skulle vilja i SL, därför kommer Reykja få ta den tid det tar. Alf peppar mig och hjälper till så mycket han kan, men just nu räcker jag inte till...När simmen är färdig utlovas jippo av något slag!!

SLURL till färja och samlingspunkt: http://maps.secondlife.com/secondlife/Gimle%20Valley/87/61/21

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar