fredag 11 januari 2013

Under konstruktion!

Om någon av er försöker nå bloggen "Nordic Events" så sitter jag och pillar med den för att (förhoppningsvis) få den mer lättöverskådlig. Det är banne mig inte lätt kan jag säga!! Sjutton vad man är låst och inte kan göra som man vill :(

Några lektioner i Wordpress skulle uppskattas, inbillar mig att man kan göra mycket mer där. Dessutom krånglar Blogger för mig HELA tiden, just nu måste jag sitta och växla mellan två webläsare för att det ska fungera. Och JA, jag har tömt cache...

Så hav tålamod kära vänner, kl. 13.00 ska jag klippa mig och då SKA Nordic Events vara klar (hade jag tänkt mig).

1 kommentar:

  1. En annan löste inloggningsproblemen till blogger med att ta bort den trasslande bloggen helt, historik, sparade lösenord och bokmärken och sen göra ett nytt bokmärke och spara lösenordet på nytt.

    SvaraRadera