söndag 16 december 2012

Vad förvånad jag blev :)

Tog en runda här bland alla mina djur och såg något speciellt vid mina meeroosar.


Jag brukar av princip inte påannonsera mina rezzdagar då jag fick en puritansk uppfostran som sade att man inte talade om att man fyllde år för det var lika med att tigga presenter. På gott och ont (mest ont) så sitter det i mig fortfarande.
Men i år går jag ifrån den principen :))

Mina meeroosar hade som sagt var uppmärksammat min rezzdag och jag fick en muffins av dem, tack så mycket!!!

I år blir det även rezzparty som JAG anordnar (japp, det ingår i min uppfostran att inte ställa till med egna födelsedagskalas vilket också ansågs som att tigga presenter), tidigare år har det varit överraskningsfester för mig vilket jag uppskattat väldigt mycket.

MEN torsdagen den 20 december blir det rezzparty på Svampen, mer information plus inbjudan kommer i början av veckan. Så boka in den 20 december!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar