söndag 17 juni 2012

TACK ALLA!


Tack alla som kom till Invigningen av Svampen igår, det var full rotation hela kvällen och strax före två när jag gick och lade mig så var det fortfarande folk kvar :)

AM Quar gjorde ett helt otroligt framträdande och såg till att vi höll oss i feststämning, det fortsatte sedan FanFan med efteråt så det var full rulle!! TACK FanFan för att du dessutom hade pluggat in om Svampen i RL så att alla fick lite fakta om den. Något som jag verkligen uppskattar :))

TACK också alla ni som på olika sätt gett mig uppskattande ord om att Svampen har öppnats, TACK ni som uppmärksammat Svampen på era bloggar, allt detta värmer och det var nog värt den tid det tog innan jag fick "ändan ur vagnen" för att öppna Svampen :)

TACK Iga Clawtooth för en fantastisk byggnad som du gjort och som du gav mig!! Många som kom igår kväll var imponerade av hur likt RL-Svampen den är och det var ju precis vad jag kände också första gången jag såg den i din affär :)) Trist att du inte kunde vara med, men ditt namn nämndes många gånger :))

TACK Blanche för din hjälp igår, om du visste vilket stöd du var för mig!!! Blanka lyckades dessutom att mingelfota som vanligt trots att hon slet hårt med att vara Host, så hennes bilder ser du HÄR!! Och TACK min älskade för att du hade möjlighet att vara online trots att din son är hos dig just nu.

TACK än en gång alla!! Det är vid sådana här tillfällen man bara älskar Second Life!!!

En blogg kommer så småningom för SL-Svampen, länk dit kommer att finnas här förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar