söndag 27 maj 2012

Sisters in Crime - originalet!

This is MY girl!!!!

Peppe och jag satt på altanen i vårt hus vid Connemara Hills och tittade på ESC-finalen. Vi satt och pratade en liten stund efteråt, och jag såg att Snuffsan loggade in!!! Efter att Peppe och jag sagt godnatt till varandra var jag lite "fira-sugen" och ville gärna växla några ord med Snuffsis också.



Jag tog mig till Kickis brygga där stämningen var hög efter segern i Baku, Ikaros var lycksalig över att Snuffsan var inloggad och efter en stund kom även hon till Kickis brygga. Det var gamla tider som återupplevdes, Rultis och Snuffsis synk-dansade och hade underbart skoj!! Härligt att frossa sig i gamla goda minnen :)). Sisters in Crime, ORIGINALVERSIONEN was back!!!!


Men jag säger bara en sak: GRABBAR, "hands off" från Snuffsan, hon är MIN MIN MIN och ingen annans!! Nästa gång du loggar in Snuffsis, så kör vi en riktig SiC-tryckare tycker jag :))

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka, Master of the carpet!!11!!!

    Kramar!
    Chap

    SvaraRadera