tisdag 14 februari 2012

Gräsänka

I lördags var Peppe upptagen i RL, så jag tänkte bara vara inne en liten stund på lördagskvällen, eventuellt lyssna på GNR-konserten kl. 23. Men som oftast i SL så blir det inte som man tänkt sig :)

Daniel K Philosopher

Fick ett IM av Kicki att jag skulle komma och lyssna på Daniel. "Daniel?". Det visade sig vara en svensk kille med en underbar röst! Tyvärr kom jag ju lite sent men jag hann höra honom spela och sjunga ett par låtar. Gick raskt med i hans grupp för den killen ska jag lyssna på igen!!

Chaplin och Stella kom förbi också :)

Hade även fått en inbjudan av Trulte och Jonas till ett event, så en snabbis till Damions Nite Life också innan det var dags för GNR-konserten.

Duff

Axl

Slash

Världens drag på konserten kan man säga. Det var ett tag sedan jag lyssnade på dem så det var en fröjd för både ögon och öron!!

Härlig avslutning på en hektisk ute-kväll

I slutet av konserten fick jag ett IM av Ewa som undrade vad jag gjorde. Hon fick en TP och hon kände igen sig direkt! Det visade sig att simägaren var en god vän till Ewa så hon brukade vara där ofta. Kvällen/natten slutade med indisk musik och dans, hur mysigt som helst :) DJ:n var från Indien, så hos honom var klockan halv sex på morgonen! Men lika glad för det :) En sim (Indian Curry, India Gardens) som jag ska ta en noggrannare titt på här så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar