måndag 23 januari 2012

Holiday Village


Här kommer tips om ett ställe värt att besöka, om man gillar höga berg, vattenfall och sjöar. Stället beskrivs som romantiskt, och visst är det romantiskt men det slående är nog ändå dessa underbara berg!! Det kändes pampigt, storslaget och jag besöker gärna stället fler gånger. Kommer absolut att hamna på min topplista :)

 För den som vill njuta av sol och bad.

 Såå vackert, jag var ju tvungen att ta mig dit för att kolla.

 På vägen dit hittade jag denna vackra oas

Denna cuddlehörna känner jag igen, den hade vi på Yadkin Valley :)

Affärer fanns det förstås också, och här fanns mycket saker som bara de är värda ett eget besök, efter att ha fyllt på plånboken haha.

 Vem skulle inte vilja stå på den här scenen och uppträda?

 För den som har talangen att måla...här finns resurserna :)

Vy på målarplatsen från andra sidan sjön 
Buss till Holiday Village

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar