lördag 17 december 2011

Julfestivalen har startat

Men först hade vi årets sista Meditation/Relax på Connemara Hills med Julspecial.


Sedan var det dags för Julfestivalen!
OLA OLA uppträdde men se där hade Rultan glömt kameran, inte ett foto blev taget på OLA. I ärlighetens namn njöt jag av hans uppträdande så jag glömde både tid och rum.

En timmes DJ:ande med FanFan efter det på Galna Grodan. Ett ös utan dess like och jag gillar verkligen hennes mix :)

TACK alla ni också för grattandet på min 3-årsrezzdag!! Själv hade jag glömt bort det faktiskt, jag var sjuk från 2 på natten och halva dagen igår, så jag hade bara tänkt att vara inloggad under Meditationen. Men tack vare sirhc's och Blankas gratulationer som jag hittade på e.m. så blev jag påmind :))
TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!

Apollon äntrade DJ-scenen kl. 22.00 och höll igång till..säkert sent på natten om jag känner honom rätt :) Själv gav jag upp rätt så tidigt den här kvällen eftersom jag led starkt av sömnbrist.


Idag fortsätter Julfestivalen med Melodikrysset, Julkul med Jändan & Semlan (Rimstuga bl.a.), PeppeRultis' galna jullåtar och mycket mycket mera. Program hittar du HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar