tisdag 6 december 2011

En snabbtitt


Jag är enormt duktig på att glömma bort saker! I RL kämpar jag med almanackor, påminnelser via datorn och mobiltelefonen, och det fungerar rätt så bra om än inte till 100%.

I SL är det värre, eftersom jag bor på två ställen med två datorer så fungerar det inte med påminnelser i datorn lika bra. Och min stackars telefon skulle ju härja jämt om jag dessutom lade in alla SL-påminnelser!! Så snälla snälla LL eller någon annan: fixa en Reminder som funkar i SL!! En sådan som pluppar upp över hela rutan och ger mig exakt information om vad jag ska göra och som jag kan "snooza".

Passade på att slå in en julklapp också...

Men nu har jag iaf varit en snabbis innan jobbet till Julmarknaden i Norge, så det var väl sjutton om jag inte ska ta mig en riktig titt ikväll eller imorgon...

Bege er dit ni med, 14 december är sista dagen och jag vet sedan tidigare att endast ett besök där INTE räcker till. Så skynda er dit och glöm inte att fixa lite pengar innan, det finns alltid massor med fina saker där som man bara MÅSTE ha :))

HÄR ÄR SNÖSLÄDEN DIT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar