lördag 5 november 2011

Tack för en mysig fredag!!


Som vanligt hade vi meditation/relax på Connemara Hills kl. 19 på fredagen. Stenarna runt elden blev fullsatta och Lelle satte sig helt enkelt I elden för att kunna vara tillsammans med oss andra. Helt klart ska vi lösa detta på något sätt till nästa fredag :)
Det är såå roligt att så många kommer på vår stund på fredagarna, och det är en härlig känsla att sitta tillsammans alldeles tysta och lyssna på musiken, men samtidigt känna samhörigheten med alla!!
TACK alla ni!!

Min underbare underbare man som med sitt starka självförtroende vågar bjuda på sig själv och gladeligen låter sin hustru lyfta honom i dansens virvlar. JAG ÄLSKAR DIG för den du är!!!
I bakgrunden ser vi bordsdansarna Blanka och cbreak.

Senare på kvällen stack Peppe och jag till Norge och Gennis Bar. DJ Junior spelade superhäftig musik hela kvällen, så jag hade svårt att slita mig ens för att gå på toa. Härlig stämning, lugnt och behagligt i local medan det var liite fartigare i musiken :) Den rofyllda stämningen höll i sig hela kvällen trots det fartfyllda tempot på musiken. TACK för en trevlig kväll DJ Junior, Anitha och alla trevliga norrmän!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar