fredag 7 oktober 2011

Fredag

Peppe filmar och utbildar folk i helgen, så nu är man gräsänka. Självklart inleddes fredagen med meditation på Connemara Hills, TACK alla ni som kommer på våra stunder, mer TACK hittar ni från oss på Blankas blogg.

En snabbvisit till Grodan, men jag kände mig lite rastlös och stannade inte så länge där. Gick runt lite på Yadkin Valley och tittade, det gör fortfarande lite ont, men det går förstås över :)

Kvällen avslutades med en lång och trevlig pratstund med Selma på Kickis födelsedagsfest. Tack vare dig Selma så stannade jag längre än jag tänkt, jag är ju lite sparsam med den sociala samvaron just nu, men det var kul att prata med dig :))

Tack Selma för låten du önskade till mig!!

TACK Kicki för allt du hade ordnat på Kickis Brygga!! Jag vet hur du älskar att fixa och dona och ställa till kalas :) Troligen håller festen på fortfarande, och mingel-bilder antar jag att vi får se i SL-Hänt. STORT GRATTIS på din stora dag på måndag gumman!! Hoppas du får en riktigt trevlig fest i RL imorgon!! Kraaamis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar