söndag 30 oktober 2011

Det var körigt igår!

Igår kväll var det full fart på SL! Fride hade Halloween-fest (som jag tyvärr missade helt), det var fest på Grodan och så fick jag några gruppnotisar om events också. Hur väljer man då???

Växlande dekorer...
Oliver Elton - sjöng många sånger med Susan Boyle

For your eyes only

Jag började en halvtimme på Grodan, för jag ville höra Ikaros DJ:a, det var ett tag sedan. Snabbt hem för klädbyte (kunde ju inte gå på konsert med blodig klänning och ett drottning-huvud i handen), för att bege mig till Theatre on The Hill och deras "The Irresistable Oli Show - ♩♪♫♬- a musical review of song and dance - ♩♪♫♬". En helt fantastisk föreställning som tillfredsställde både hörsel och syn!!!

Love for sale

Och La Grande Finale med steppdans

Där även publiken fick vara med efter inropningen :)

En snabbvisit igen på Grodan, där Ikaros precis hade loggat  ur streamen, men jag hann prata några ord med de som var kvar. Selma frågade om vi skulle på "Jaggpro", och efter en stund stack vi dit, Stella, Chaplin och jag. "Jaggpro" visade sig vara en helt suverän artist!! Jag blev förälskad i honom direkt!! Det var inte sista gången jag hörde honom. Jag var ju tvungen att lyssna klart på honom, så klockan passerade gott och väl två innan jag kom i säng.

Jaggpro McCann

Tur att vi gått tillbaka till vintertid idag!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar