fredag 23 september 2011

Kära dagbok!


Ikväll loggade jag in på SL för att meditera som vanligt på fredagarna @ Connemara Hills. Men det var verkligen inte min kväll!! Jag loggade in som Ruth, inget fungerade, jag bytte viewer, inget fungerade. Efter en kvart såg jag iaf ut som folk igen, och kunde ta mig till Conne utan att skämmas ansåg jag. Men se det ville ju inte SL förstås. SMACK! sa det så var jag utkastad.

Tycker ni jag ser konstigt klädd ut? Japp, så kan det bli efter en Ruth-inflammation. MEN jag har en jäkla snygg tröja på mig!!!

Tog mig in igen, fick en tp av Blanka och då gick det bra :) Men då krånglade streamen istället :(
Nåväl, vi fick en trevlig pratstund jag, Blanka och Kicki. Och jag fick INSPIRATION!! Inspiration till att skriva några rader här och "städa" på den här bloggen. Jo jag vet, jag brukar visst göra det ibland...MEN så länge jag gör det så finns lusten kvar :)) Btw så är jag Tvilling och dom är kända för att vara ombytliga, så det så!!

Det var skönt att vara i SL ikväll efter en mycket hektisk vecka i RL, men nu är det TGIF!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar