torsdag 3 februari 2011

Irländska aftonen blev rena rezzpartyt :)


Äntligen gick vår Irländska afton av stapeln!! Connemaras egen DJ Peppe spelade härlig keltisk och irländsk musik samt tog med oss på en resa till Connemara :))

DESSUTOM hade vi ett rezzbarn som dök upp senare på kvällen, nämligen Sev Laval !! Klart han blev firad ordentligt, tack vare bl. a. Lensis tips om rezzdagen.

Ballonger för Sev.

Mycket hände under kvällen, en bågskyttetävling hölls och tre tuffa tjejer (som vanligt) tävlade och sköt för glatta livet. Stella passade också på att fixa lite rådjursstek samt dito stövlar åt Janey. Vann gjorde stormästarinnan på Connemara, nämligen Wizanna Hax med 490 poäng, GRATTIS !! Tvåa blev Stella som flåsade Wiz i nacken, med 462 poäng som slutresultat, GRATTIS !! Jumboplatsen tog...Rultan....Ack ja, vad gör man inte som värdinna...?

Superskyttarna Rultan, Stella och Wizanna.

Skyttemästarinnan Wizanna med sin Janey.

Blanka och jag upptäckte också under kvällen att Connemara..har...ett...SPÖKE...vid namn Bock !! Jajamen, bildbevis finns !! Enligt vänlistan var Bock offline, han fanns på min radar men jag såg honom inte...till slut hittade jag honom utanför simmen, djupt nere i vattnet, dansandes utan sin kilt som låg en bit ifrån honom. Måste ha varit ett SL-spratt, för spöken finns väl inte...eller????

Bock

Helt klart så spökar det på Connemara !!

Efter midnatt var det så dags att fira nästa rezzdagsbarn, Apollon Allen !!!! Sedan sisådär halv ett gav Peppe och jag upp...

Apollon blev lite blyg när vi började gratta honom...

GRATTIS IGEN SEV OCH APOLLON !!

OCH ETT JÄTTESTORT TACK MIN ÄLSKADE PEPPE, jag vet att du lade ner jättemycket tid innan på att hitta bra låtar för kvällen samt plugga in en massa om Connemara. TACK, du är en pärla !!!

TACK ALLA som gjorde kvällen till vad den blev, ni är underbara allihopa !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar